Selection of our work
OUTSPOKEN, EDGY,
SEDUCTIVE
Artificial Intelligence, quantum computers, generatie Z… Welke trends op digitaal gebied hebben impact op schoon en veilig water in Nederland?
Unie van Waterschappen en het Waterschapshuis
OPDRACHTGEVER
Digitale transformatie binnen waterbeheer
ONDERWERP
LINK
Alle Nederlandse waterschappen digitaal op koers
IMPACT
Samen met de Unie van Waterschappen en het Waterschapshuis ontwikkelden we de Vaarkaart. Met de Vaarkaart als gespreksstarter blijven de Nederlandse waterschappen digitaal op koers. Zo zorgen ze voor schoon en veilig water, nu en in de toekomst.
DUURZAAM
Iedereen weet dat we moeten verduurzamen, maar het gaat veel te langzaam. Als we nu niets doen, dan zitten we over een paar jaar in de shit. Wij zetten alles op alles om het niet zo ver te laten komen.
We maken impact als we, met jouw missie en onze creativiteit, mensen kunnen activeren om ook te verduurzamen.
Onze motivatie voor duurzame impact
Als aandeelhouder heb je meer macht dan je denkt om bedrijven te sturen naar een duurzame toekomst.
MN
OPDRACHTGEVER
Visueel en inhoudelijk inspirerend rapport voor Actief Aandeelhouderschap
ONDERWERP
Creëren van trots op actief aandeelhouderschap
IMPACT
Rom InWest investeert in ambitieuze bedrijven met een positieve maatschappelijke impact, denk aan Yoni en het United Repair Center. Wij helpen met de merkidentiteit en ontwikkelen een future proof website.
The Future of Finance, hét toonaangevende event voor vooroplopers in de financiële sector.
FMO
OPDRACHTGEVER
Financiële sector draagt bij aan een betere wereld
ONDERWERP
Muziekgebouw aan ’t IJ vormt het decor voor inspiratie en innovatie.
IMPACT
Meer dan 400 changemakers uit 60 verschillende landen lieten zich inspireren door onder anderen koningin Maxima en Fintech expert Chris Skinner. Zij spraken over hoe de financiële sector kan bijdragen aan een eerlijke en gezonde toekomst voor iedereen.
We hielpen FMO met het concept en de vormgeving van de campagne, de video's en animaties en de aankleding van het Muziekgebouw aan 't ij.
Who run the world?
Nou, helaas moeten we zeggen dat het voornamelijk mannen zijn... Hoogste tijd voor verandering!
ABN Amro, ING, Rom InWest
OPDRACHTGEVER
versnelt vrouwelijk ondernemerschap
ONDERWERP
60 vooroplopers uit het bedrijfsleven steunen Code-V
IMPACT
Eén op de vijf topbestuurders van de 500 grootste bedrijven in Nederland is een vrouw. Vrouwen verdienen al jarenlang minder dan mannen. Vrouwelijke ondernemers hebben veel minder kans om het te maken in het bedrijfsleven. Hoog tijd voor verandering.
Code V heeft als missie om de ondernemerskansen voor vrouwen in Nederland te vergroten. In nauwe samenwerking met ABN AMRO, ING en Rom InWest bedachten we een naam en slogan, ontwikkelden we een logo, huisstijl en een website.
SOCIAAL
Een diverse en inclusieve samenleving is niet vanzelfsprekend. Verschillen maken onze samenleving mooier, begrijpelijker, intelligenter.
We maken impact als we met jouw missie en onze creativiteit mensen bewuster maken van het belang van gelijkwaardigheid en ze daarnaar gaan handelen.
Onze motivatie voor sociale impact
Stek gaat de strijd aan met armoede, eenzaamheid en onrecht.
Stek Den Haag
OPDRACHTGEVER
gelijke kansen voor iedereen
ONDERWERP
Stek verbindt, beschermt en verstrekt
IMPACT
Met meer dan 900 vrijwilligers en 50 beroepskrachten zet Stek Den Haag zich in voor mensen in kwetsbare situaties, zonder onderscheid naar geloof, gender, afkomst, nationaliteit of politieke overtuiging.
We hielpen Stek met hun merkpositionering, identiteit en een toffe website.
Ons werk is strategisch, verleidelijk, uitgesproken, edgy. Regelmatig vallen onze projecten in de prijzen. Het is geweldig als ons werk mooi wordt gevonden, maar we maken pas echt impact als we mensen in beweging krijgen. We maken van passieve toeschouwers, actieve deelnemers.
We houden vast aan twee pijlers: ons werk is duurzaam en/of sociaal. Bekijk hieronder een selectie van ons werk uit 2023.
DUURZAAM
Iedereen weet dat we moeten verduurzamen, maar het gaat veel te langzaam. Als we nu niets doen, dan zitten we over een paar jaar in de shit. Wij zetten alles op alles om het niet zo ver te laten komen.
We maken impact als we, met jouw missie en onze creativiteit, mensen kunnen activeren om ook te verduurzamen.
Onze motivatie voor duurzame impact
Persoonlijke verhalen van Nederlandse surfers.
Holland Surf Association (HSA)
CLIENT
nieuwe website voor mooiste sport ter wereld
ONDERWERP
Zee en surf veilig en toegankelijk voor iedereen
IMPACT
Met de nieuwe website voor de Holland Surfing Association (HSA) willen we de surfsport toegankelijk voor iedereen maken. Dus naast een helder overzicht van surfwedstrijden en de surfregels, willen we vooral persoonlijke verhalen vertellen. We vroegen ‘blue minded’ buitenmensen om te vertellen wat de zee en surfen voor hen betekent. Wat de natuur en de deining met je doen. Deze verhalen kregen een belangrijke plek op de website en vertellen wat surfen zo bijzonder maakt.
Grafische grenzen verleggen voor succesvol Haags muziekensemble.
Ensemble Klang
CLIENT
12e album voor Haags muziek ensemble
ONDERWERP
Ensemble Klang opent nieuwe muzikale werelden
IMPACT
Opnieuw is Ensemble Klang in een muzikaal avontuur gedoken met Laurence Osborn’s 𝗘𝘀𝘀𝗲𝗻𝘁𝗶𝗮𝗹 𝗥𝗲𝗹𝗮𝘅𝗶𝗻𝗴 𝗖𝗹𝗮𝘀𝘀𝗶𝗰 𝗮𝗹 𝗛𝗶𝘁𝘀. Al ruim tien jaar voelen we een sterke creatieve en experimentele band met het Haagse muziekensemble. Met het artwork voor de albums proberen we de essentie van de muziek te vatten.
SOCIAAL
Een diverse en inclusieve samenleving is niet vanzelfsprekend. Verschillen maken onze samenleving mooier, begrijpelijker, intelligenter.
We maken impact als we met jouw missie en onze creativiteit mensen bewuster maken van het belang van gelijkwaardigheid en ze daarnaar gaan handelen.